کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از ماندگاری هوای سرد در مناطق مختلف خراسان رضوی تا پایان این هفته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زهرا عنایتی گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بود که برای امروز ۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است و برای فردا یکشنبه، بین یک تا ۲ درجه افزایش خواهد یافت و پس از آن تغییر محسوسی نخواهد کرد.

بارش باران و برف از دیشب در شهرستان های قوچان، مشهد، تربت‌حیدریه، درگز، فریمان، خواف، بردسکن و کلات در خراسان رضوی آغاز شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ماندگاری هوای سرد در مناطق مختلف خراسان رضوی تا پایان این هفته ادامه دارد، به طوری که کمینه دمای هوای مشهد، که دیشب ۴ درجه سلسیوس بود، در روزهای میانی این هفته به زیر صفر خواهد رسید.

عنایتی گفت: بارش های باران در خراسان رضوی به صورت متناوب و با شدت و ضعف در مناطق گرمسیری به صورت رگباری و در مناطق سردسیری به صورت برف و باران تا روز سه‌شنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

او می گوید: از روز سه‌شنبه هفته جاری جوی پایدار بر استان حاکم خواهد شد و طی این هفته وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق شمالی و شرقی استان، به ویژه برای عصرها رخ خواهد داد.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.