نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: دشمن درصدد است تا دستاورد‌های انقلاب را وارونه جلوه داده و نقاط ضعف را بزرگ کند که در این جهت باید با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت‌های انقلاب باشیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -حجت الاسلام والمسلمین محامی در گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و منطقه سیستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب سال۱۳۵۷ انقلابی مردمی و اسلامی بود و مردم ایران برای حاکمیت دین و اسلام به رهبری امام خمینی (ره) به میدان آمده و با نصرت و یاری خداوند متعال این انقلاب به پیروزی رسید.

امام جمعه زاهدان انقلاب اسلامی ایران را در ابعاد مختلف دارای برکات متعددی دانست .

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران انفجار نور معنویت، هدایت و دین خواهی بود.

او گفت: در دوران رژیم طاغوت، اهالی دین، حوزه‌های علمیه و مراکز دینی محروم و مهجور بودند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مراکز گسترش پیدا کرده و روح اسلام خواهی و معنویت در جامعه فراگیر شد.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی نیزگفت: باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم آن هم به صورت قولی و عملی که شکر قولی شناختن برکات انقلاب اسلامی و شناساندن آن به دیگران است که دهه فجر بهترین فرصت برای ارزیابی دقیق، علمی و منصفانه از دستاورد‌های انقلاب است.

او گفت : دشمن درصدد آن است تا دستاورد‌های انقلاب را وارونه جلوه داده و نقاط ضعف را بزرگ کند که در این جهت باید با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت‌های انقلاب باشیم.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار