دیپلمات روس اعلام کرد با هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا و نماینده آمریکا دیدار داشته و درباره چگونگی سند نهایی مذاکرات صحبت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات برجامی در پیامی توییتری در فحه شخصی خود اعلام کرد با نماینده اتحادیه اروپا درباره سند نهایی مذاکرات گفت‌وگو کرده است.

وی در صفحه توییتر رسمی خود اعلام کرد: «گفت‌وگوی مفصلی با آقای انریکه مورا، هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا درمورد این که سند نهایی گفت‌وگو‌های وین به چه شکل ممکن است باشد، داشتم.»

اولیانوف همچنین در توییت دیگری از دیدار با رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران خبر داد و آن را «بسیار مفید» توصیف کرد. اولیانوف درتوییت خود اعلام کرد فرآیند مذاکرات رو به جلو است.

گفتنی است دور آخر مذاکرات وین از روز سه‌شنبه آغاز شده و به عقیده بسیاری از مقامات آمریکایی و اروپایی در مراحل آخر خود قرار دارد.

ایران در این مذاکرات همواره تأکید داشته است «برجام جدیدی» را نخواهد پذیرفت و از چارچوب تعهدات پیشین خود فراتر نخواهد رفت. همچنین نمایندگان کشورمان در مذاکرات خواستار لغو تحریم‌های پسابرجامی و تعهدات الزام‌آور طرف‌های مذاکره‌کننده هستند.

این در حالی است که جمهوری‌خواهان آمریکا به صراحت اعلام کرده‌اند که با لغو تحریم‌های اقتصادی اعمال‌شده علیه ایران مخالف بوده و در حال مانع‌تراشی بر مسیر مذاکرات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۵:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
پرایدو من و تو خریدار کردیمش ۲۰۰ تومن حاجی ، وگرنه الآن داشتن در خونه هارو میزدن و نفری یه پراید با یه گوشی آیفن اشانتیون میدادن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
پراید شده 200 تومن پس این سند نهایی کی میخواد آماده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
چهار ساله دارن سند نهایی مینویسن
آخرین اخبار