سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قبول کنیم آمار‌ها برای ما سودی ندارد و باید به دنبال کسب امتیازات کافی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محرم نویدکیا گفت: نیم فصل سختی را گذراندیم و عملکرد بدمان جای هیچ توجیهی ندارد، هرچقدر که به‌دنبال قانع کردن هواداران باشیم باز هم فوتبال خوبی ارائه نکردیم؛ اما سعی کردیم با جذب بازیکنان جدید و انجام ریکاوری مشکلات را برطرف کنیم.

او گفت: با بازیکنانم اتمام حجت می‌کنم که تمرکز بیشتری داشته باشند تا فوتبال بهتری ارائه دهیم، دیگر ظرفیت از دست دادن امتیاز را نداریم و باید با تمام وجودمان در تمامی بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

به گفته او سپاهان روز‌های سختی در پیش دارد و دیدار با نفت مسجدسلیمان هم سخت خواهد بود و تیمش می‌داند که حریف ساختار دفاعی خوبی دارد.

نویدکیا می‌گوید سپاهان باید همان بازی نیم‌فصل اول را از خودش به نمایش بگذارد، ایده‌های بهتر داشته باشند و از فضا‌های مناسب در زمین استفاده کنند.

به ضعم او نفت مسجدسلیمان در یک روز شش بازیکن به تیمش اضافه کرده و از شرایطشان اطلاعی ندارند و قاعدتا ساختار بازی آن‌ها عوض خواهد شد.

سپاهان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تغییراتی داشت و دو بازیکن جدید به تیمش اضافه کرد تا تیمش را تقویت کند.

او اعلام کرد شرایط را به سرعت در تیم تغییر داده و از وضعیت و سبک بازی خرید‌های جدیدشان به خوبی اطلاع دارند و همچنین در بازی فردا همراه تیم هستند و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است سپاهان در بازی فردا محمدرضا حسینی و ولسیانی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گفته او سپاهان در خیلی از آمار‌ها بهترین تیم ایران بوده، اما باید قبول کنند که برای آمار‌ها امتیاز نمی‌دهند و باید با واقعیت‌ها زندگی کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار