مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: از فردا مدارس اردستان در سه مقطع تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - احمد خاکسار گفت: بازگشایی مدارس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید اداره کل آموزش و پرروش بوده و برای تمام شهرستان‌ها لازم الاجرا است.

به تمام مدارس نامه ارسال شده و از روز شنبه ۲۳ بهمن، تمام مدارس در سه مقطع به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. البته نوع برگزاری کلاس را با توجه به حجم کلاس‌ها بر عهده شورای مدرسه گذاشتیم تا تصمیم‌گیری کنند.

به گفته او خوشبختانه در ۱۰ روز گذشته، وضعیت کرونایی شهرستان اردستان تغییر رنگ نداشته است و این به معنای وضعیت مناسب برای برگزاری حضوری مدارس است. مطمئنا اگر وضعیت کرونایی شهرستان تغییر کند، تصمیم‌های جدیدی خواهیم گرفت.

نگرانی خانواده‌ها برای بازگشایی کلاس‌های حضوری مدارس را درک می‌کنیم، ولی آموزش و پرورش تابع ستاد ملی کرونا است. با توجه به وضعیتی که در شهرستان وجود دارد، مدارس خطر جدی را برای ابتلای دانش آموزان ندارند. البته باید واکسیناسیون کادر آموزشی، خانواده‌ها و دانش آموزان با جدیت دنبال شود تا مشکلات احتمالی برای آن‌ها ایجاد نشود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان وضعیت تجهیزات مدارس شهرستان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: همکاران ما هر زمانی که مدارس حضوری بوده، بازدید‌های مستمری را داشتند و نواقص هر واحد آموزشی برطرف شده است. به همه مدیران مدارس تاکید شده که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا با مدرسه متخلف شدیدا برخورد خواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.