نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک از مردم برای حضور در راهپیمایی تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تماشایی و بی مثال دانست و با قدردانی از حضور مردم در جشن انقلاب خطبه‌هایی به شرح زیر ایراد کرد.

بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت، سرافرازی و استقلال است و ملت بزرگ ایران در همه برهه‌های حساس در صحنه بوده اند.

مردم ما مانند کوه دماوند با وجود تمام مشکلات، محدودیتی‌هایی نظیر کرونا امروز هم برگ زرینی دیگر را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زدند.

رسانه‌های معاند که به پشتوانه ایادی استکبار به دنبال تخریب چهره انقلاب اسلامی ایران هستند، با تبلیغات دروغین خود راه به جایی نخواهند برد چرا که اگر آن‌ها دلسوز واقعی ملت ایران بودند امروز صحنه‌های شور ونشاط مردم را در خیابان‌های ایران به تصویر می‌کشاندند.

اقتدار دفاعی ایران اسلامی و پیشرفت‌های نظامی انقلاب اسلامی ایران در دهه‌های اخیر سبب هراس دشمن شده است.

امروز کشورمان ایران از برکت خون شهدا به قله‌های خودباوری رسیده و اگر چه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در سختی و دشواری قرار داده، اما ملت ایران همچنان بر سر عهد و آرمان‌های امام راحل هستند.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش حل مشکلات معیشتی کشور است و با جلوگیری از اسراف، حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و دیپلماسی فعال اقتصادی می‌توان بر آن را برطرف نمود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.