به مناسبت چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷ طرح مخابراتی و شبکه ارتباطی همراه اول در بخش میداود باغملک مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - طی مراسمی با حضور ایزد پناه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، فرج اللهی فرماندار شهرستان باغملک، بخشدار میداود و رییس و کارکنان مخابرات شهرستان باغملک و تنی چند از مسئولین محلی و مردم میداود و به میمیمت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۷ طرح مخابراتی و ارتباطی در روستا‌های بخش میداود مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها از جمله نصب و راه اندازی دکل جدید و ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول میداود وسطی، میداود سفلی، پوتو، آبگرمک، بنه دراز، چم سید محمد و دالان بوده است.

این طرح‌ها و پروژه‌ها با تلاش کارکنان مخابرات در منطقه خوزستان و در شهرستان با سرمایه گذاری هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اجرایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است با وارد مدار شدن این پروژه‌ها و طرح ها، ضمن باعث بهره مندی روستا‌های بخش میداود از خدمات نوین ارتباطی، گسترش و توسعه شبکه مخابراتی و ارتباطی همراه در سطح استان را در پی داشته است.

بهره مندی ۳ روستای بخش میداود از اینترنت پرسرعت

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکومند اسلامی، با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۳ بر سایت روستایی سرله، ۳ روستای بخش میداوود تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

به منظور بهره مندی مشترکان روستایی از خدمات نوین ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین روستا‌ها و شهرها، عملیات توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در روستا‌های بخش میداود در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش با تلاش کارشناسان فنی حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان و همکاران در شهرستان باغملک، تکنولوژی نسل ۳ بر روی سایت روستایی سرله نصب و راه اندازی شد و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

با افزایش تکنولوژی بر روی این سایت، روستا‌های سرله، گهدار پهن و دوگچه از توابع بخش میداوود زیر پوشش شبکه پرسرعت همراه اول رفت و مشترکان ساکن در این روستا‌ها از اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و روستاییان از این پس می‌توانند از خدمات دیتایی بر خط تلفن همراه استفاده و بهره ببرند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.