در پایان راهپیماییِ موتوری و خودرویی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس، بیانیه‌ای قرائت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان-در پایان راهپیماییِ موتوری و خودرویی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس، بیانیه‌ای در ۶ بند قرائت شد.

در این بیانیه آمده است؛ ملت شهید پرور و خداجوی ایران اسلامی با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بینش انقلابی خود دریافته اند که دشمن می‌کوشد با تهاجم ترکیبی و با بهره گیری از دیکتاتوری رسانه‌ای، اقدامات فخر آفرین و حماسه‌های بزرگ پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را بی اهمیت نشان دهد.

در این بیانیه از تمام دستگاه‌های مربوط، بخصوص رسانه ملی و اندیشمندان، اهل قلم و افسران جنگ نرم خواسته شده است در جهاد گسترده تبیین، ترفند‌های دشمنان را نقش برآب کنند و نسل جوان و افکار عمومی مسلمانان را از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران آگاه سازند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما ملت انقلابی و استکبار ستیز ضمن حمایت، بر ایجاد توازن در تعامل با کشور‌ها تاکید، و هرگونه مداخله و شبه افکنی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را خیال خام دانسته و از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بزرگ در حوزه علم و فن آوری، نظامی، امنیتی و سیاسی حمایت قاطع کرده و آمادگی خود را برای جانفشانی و دفاع در مقابل هرگونه تهدید احتمالی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.