حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی گفت: ملت ایران تا روزی که در جهان خوی استکباری وجود دارد دست از مبارزه بر نمی‌دارند و قطعا به دست نظام مقتدر و گفتمان اسلام، نظام سلطه فرومی‌پاشد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روز بزرگ و این پدیده عظیم که جزو درخشنده‌ترین حادثه بشری است به محضر حضرت، ولی عصر، روح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و مردم عزیز سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت می‌گویم.

 حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی گفت:  انقلاب اسلامی به هژمونی مسلط برآمده از لیبرال دموکراسی غرب و نظام سوسیالیستی شرق نه بزرگ گفت.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که تبلیغ می‌کردند دین افیون ملت‌هاست در دورانی که به اسم ناسیونالیستی با همه مظاهر دین مقابله می‌کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امام (ره) حکیم و دوراندیش با دریافت پیام اصلی دین که حاکمیت اسلام بود این انقلاب عظیم و بزرگ که همه موجودیت شرق و غرب را به چالش کشید را به پیروزی رساند.

او گفت: باید مراقب دشمنی دشمن باشیم و برای گرامیداشت۲۲ بهمن و تحقق آرمان امام (ره) که جمهوری اسلامی است بکوشیم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امروز انقلاب اسلامی به سوی آرمان اسلام و تمدن نوین اسلامی حرکت کرده و پرچم را به دست صاحب اصلی امام زمان (عج) خواهند رساند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار