معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی، منسجم‌تر از همیشه درحال پیشروی به سوی تحقق آرمان‌های والای امام و شهدا است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رحمدل بامری شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان چابهار گفت: همه ما مدیران باید بدانیم کجا نشسته‌ایم و این فرصت و ظرفیت را چه کسانی برای ما فراهم کرده‌اند تا وظیفه خدمتگزاریِ مردم به دست من و شما افتاده است.

او گفت:  انقلاب اسلامی روز به روز پرشکوه‌تر، قدرتمندتر و منسجم‌تر از گذشته در صحنه جهانی و بین‌المللی در حال پیشروی است و این نور و شفافیت به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی در حال تابیدن است.

بامری می گوید:  دشمن تمام توان خود را گذاشته است تا به انقلاب و نظام ما ضربه بزند و تکلیف من و شما این است که با خدمتی بی‌منت، تلاش مستمر، تلاش انقلابی، جهادی و بی‌وقفه به مردم، شکست دشمن را قطعی کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت با تمامی توان و تلاش و با رویکرد انقلابی و جهادی در کنار قوای مقننه و قضائیه است و درواقع همه سربازان جمهوری اسلامی و ولایت و خادمان مردم هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار