یک رسانه پرتغالی با اشاره به دیدار تیم‌های پورتو – اسپورتینگ، در گزارشی نوشت طارمی به دنبال گلزنی در این بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال پرتغال، از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه امشب یاران مهدی طارمی در پورتو میزبان تیم اسپورتینگ لیسبون خواهند بود.

سایت "گل پوینت" پرتغال با انتشار گزارشی درباره این بازی که به کلاسیکوی پرتغال شهرت دارد، به بررسی آن پرداخت.

این گزارشی که با درج تصویری از مهدی طارمی کار شده، درباره ستاره ایرانی تیم پورتو نوشت: طارمی در جست و جوی گل

مهدی طارمی از زمان انتقال از ریو آوه به پورتو، تنها در اولین "کلاسیکو" مقابل اسپورتینگ، در اکتبر ۲۰۲۰، در ترکیب اصلی پورتو بود.طارمی پس از اولین گل خود مقابل بنفیکا در ماه دسامبر، قصد دارد به جمع گلزنان تیمش برابر اسپورتینگ راه پیدا کند. طارمی در ۶ بازی اخیر ۴ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

این گزارش می‌افزاید، پورتو میزبان صدرنشین است و قصد دارد سه امتیاز را به دست آورد تا گامی بزرگ به سمت کسب عنوان قهرمانی بردارد، در حالی که اسپورتینگ می‌خواهد پیروز شود و دوباره به کورس قهرمانی بازگردد.

پورتو و اسپورتینگ آخرین بار در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ به مصاف هم رفتند که آن دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. «اژدها» و «شیر» برای دومین بار پیاپی به تساوی رسیدند که سومین تساوی در چهار تقابل اخیر ۲ تیم بود. حالا بعد از پنج ماه، ۲ رقیب دوباره رو در روی هم قرار می‌گیرند.
در دیدار‌هایی که ۲ تیم در ورزشگاه دراگائو برگزار کرده اند، پورتو برتری دارد و در سال‌های گذشته این برتری پر رنگ تر شده است. با نگاهی به ۱۲ دیدار اخیر که پورتو و اسپورتینگ در ورزشگاه دراگائو با یکدیگر روبرو شدند، می بینیم که اسپورتینگ تنها یک بار پیروز شده و یک تساوی به دست آورده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار