نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان مشکلات را بیش از آن که وجود دارند نشان می دهند و سیاه نمایی می‌کنند تا از انقلاب زده شوید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم کرمان گفت: این راهپیمایی خودرویی شما و همه مردم در کشورمان گامی خداپسندانه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و بیعت مجدد با رهبری است.

او گفت: انقلاب اسلامی نعمت حاکمیت دین و ارزشهای دین، نعمت استقلال و وابسته نبودن به حکومت طاغوت و غرب را به همراه داشت طاغوتی که خودشان سران بی حجابی و بی عفتی بودند.

آیت الله  خاتمی می‌گوید: قبل از سال ۵۷مردم برای حاکمان مهم نبودند و تحقیر می‌شدند.

به گفته او برای گذشت ۴۳ از انقلاب اسلامی مصداق شکر واجب است نعمت انقلاب اسلامی آن است که خدمات را ببینیم این نظام ،نظام خودتان است و شما این انقلاب را تولید کرده اید.

آیت الله  خاتمی می‌گوید: مصداق اول  شکر و سپاسگزاری برای انقلاب است البته دشمنان مشکلات را بیش از آن که وجود دارند نشان می دهند و سیاه نمایی می‌کنند تا از انقلاب زده شوید.دومین مصداق شکر مسئله دیدن نعمت و وجود مردم است در صورتی که آن زمان مردم اهمیت نداشتند.

به گفته او جمهوری اسلامی در وضع فلاکت باری که زیر دست کشوران چپاولگر بود به وجود آمد و هزار بار شکر که ما هم اکنون صاحب خانه‌ خودمان هستیم و طی این سال ها  ۴۰ بار پای صندوق رای آمدیم،  این نشان از، مردمی بودن همه چیز است.

آیت الله خاتمی می گوید:بعضی‌ها می‌خواهند بگویند بعد از امام راحل جمهوری اسلامی تضعیف شده است مردم همیشه پای صندوق‌ها بوده اند، البته کسانی جمهوریت را فقط برای خود می‌دانند و اگر رای نیاورند می گویند ضعیف شده است.

او گفت:در فتنه سال ۸۸  مقام معظم رهبری از خودش دفاع نکرد از ولایت فقیه دفاع نکرد از جمهوریت دفاع کرد، کسانی که رای نیاوردند با اردو کشی خیابانی خواستند نظام را متزلزل کنند، ولی مقام معظم رهبری نگذاشتند.

به گفته آیت الله خاتمی کاخ شاهی را سیل برد و به تعبیر طاغوتی‌ها مثل برف آب شد این موفقیت ازنعمت ولی فقیه است و این نعمت به والله که بزرگ است.

او می گوید : آن روزها حتی شنیدیم که شناسنامه شاه و زنش توسط بنیاد مستضعفان دیده شده است و آن‌ها ۶ ماه بعد قصد برگشت داشتند، ولی به کوری چشم دشمنان حکومت هم اکنون  ۴۳ سال است که در آرامش باقی مانده است .

آیت الله خاتمی گفت:اگر مشکلات  وجود دارد نتیجه ریل گذاری است که دشمنان و بدخواهان انجام داده اند و با ناسپاسی نظام را متهم می‌کنند و می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند، ولی ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

او می‌گوید: این مردم شاکله انقلاب هستند و تا آخرین قطره خونشان از انقلاب دفاع می‌کنند.این مردم قدرشناس، عزت، شرف و استقلال خود را مدیون ولی فقیه می‌دانند وبا تمام وجود تا آخرین نفس پشتیبان ولی فقیه هستند.

آیت الله خاتمی می گوید: مردم ما همراه با این نظام هستند و اجازه نمی‌دهند کسانی با حرف‌های دشمن شادکن از طرف مردم جامعه را ناامید کنند چون همیشه میزان رای مردم بوده است و رای آنها بر همه چیز ارجعیت داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار