مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در پیامی درگذشت سعید تشکری را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محسن نصر پور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در پیامی درگذشت سعید تشکری نویسنده خراسانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت جناب آقای سعید تشکری، نویسنده شهیر خراسانی و اندیشمند و صاحب نظر در حوزه هنر و فرهنگ و رسانه، نویسنده و کارگردان شایسته آثار رادیویی و تلویزیونی و نمایشنامه‌نویس برجسته و از اساتید شاخص خراسانی در ادبیات نمایشی و داستان‌نویسی، عضو کانون ملی منتقدان تئاتر، موجب اندوه، تأثر و تاسف فراوان گردید.
مرحوم سعید تشکری به عنوان شخصیت ارزشمند و متعهد، به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی برگزیده شده بود و بزرگترین افتخار زندگی خود را خادم الرضایی می‌دانست، ایشان در طول زندگی پربرکت خویش با انگیزه انقلابی و با بصیرت بالا، منشا خدمات ارزنده و آثار ماندگاری در حوزه دین، مذهب و فرهنگ رضوی و در عرصه فرهنگ و هنر انقلابی گردید.
ضایعه رحلت و هجرت آن زنده یاد را به جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال در جوار مضجع ملکوتی امام رضا (علیه السلام)، غفران الهی و علّو درجات برای آن مرحوم مغفور، و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و خانواده ارجمند مرحوم سعید تشکری مسئلت می‌نمایم.
محسن نصرپور
مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی

انتهای پیام//ف. ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.