تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبرسانی بن به بروجن

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آبرسانی بن به بروجن آب شرب نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند که به تازگی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری پیگیری تامین آب شرب پایدار را از مهمترین برنامه‌های خود برشمرد و گفت: در همین راستا تلاش می‌شود طرح آبرسانی بن به بروجن در زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

طرح آبرسانی بن به بروجن آب شرب نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند که به تازگی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده.


بیشتر بخوانید


۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که از بین این طرح‌ها، طرح‌های پیشران دسته‌بندی شده تا در سفر آتی رئیس‌جمهوری بتوان با تخصیص اعتبار مناسب آن‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

بالا بودن نرخ بیکاری از مهمترین چالش‌های چهارمحال و بختیاری است که برای رفع این چالش راهکار‌های کوتاه، میان و بلندمدت اشتغال پایدار در نظر گرفته شده است.

تدوین طرح توسعه جهشی از دیگر برنامه‌های ما برای استان است که این طرح دارای سه ضلع اعتبارات دولتی، بخش خصوصی و بنیاد‌های ملی است.

به تازگی رئیس بنیاد مستضعفان به استان سفر کرد و قول توسعه کارخانه نساجی حجاب، توسعه گاوداری و توسعه کارخانه پاک‌پی و بهنوش را داده است که فرصت خوبی برای استان به شمار می‌رود.

همچنین به تازگی مقرر شده تا ۸۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت به باند دوم جاده چهارخطه بروجن به لردگان به ایذه تخصیص یابد که با بهره‌برداری از این طرح مسیر فلات مرکزی به جنوب کشور ۲۰۰ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود.

به طرح راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد نیز باید با دید ملی نگاه شود.

محور دوم شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ و محور شهرکرد به صمصمامی به بازفت به اندیکا دیگر طرح‌های راهسازی استان است که مقرر شده به آن سرعت داده شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار