فرماندار مهاباد از عموم مردم این شهرستان خواست در مراسم چهل و سومین سالگرد شکوهمندانه انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- امیر قادری در این بیانیه از عموم مردم فهیم و شریف مهاباد خواست در چهل و سومین سالگرد شکوهمندانه انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه و منسجم در مراسم موتوری خودرویی ۲۲ بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است؛ پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از موفق‌ترین الگو‌های انقلابی عصر حاضر و تجربه جهان اسلام بوده که به رهبری فقیه ظلم‌ستیز، حضرت امام خمینی (ره) زمینه سقوط سلطنت پهلوی را فراهم کرد و با جاری نمودن نظام اسلامی، دست زورگویان و مستکبران را برای همیشه از تاریخ ملت مسلمان ایران کوتاه کرد.

فرماندار مهاباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، آحاد مردم شریف مهاباد را همگام با دیگر ملت فهیم ایران به حضور گسترده در چهل و سومین فجر انقلاب ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا خوانده و امیدواریم حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.