معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم، و همه می‌دانند پشتیبان اصلی نظام و انقلاب، خودِ مردم هستند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رحمدل بامری  در بازدید از نمایشگاه گردشگری روستایی و عشایری بخش پیرسهراب چابهار  گفت: اگر امروز در این آرامش و آسایش و با پیشرفت‌هایی که شاهد هستیم همگان اقرار می‌کنند که جمهوری اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

او می گوید: جمهوری اسلامی همه صحنه‌هایی که دشمن برای ایجاد شکاف و اختلاف و ناامیدی به راه انداخته را به برکت خون شهدا و یکپارچگی ملت، خنثی کرده است.

به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره مسیر عزت را به ما نشان داده است.

او گفت: نمی‌گوییم همه مشکلات حل شده است اما می‌توانیم ادعا کنیم در راستای رفع مشکلات همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم. با وجود همه فتنه‌ها و تهدیدهایی که پشت سرگذاشته‌ایم قطعا در گام دوم انقلاب، شعار ما می‌توانیم را به طور عملی و بهتر از گذشته نهادینه خواهیم کرد.

نمایشگاه گردشگری روستایی و عشایری بخش پیرسهراب چابهار با حضور رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهار، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار و جمعی از مدیران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم راه‌اندازی شد.

این نمایشگاه تا پایان روز ۲۲ بهمن‌ماه دایر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار