سراجی گفت: هنوز حکم به من ابلاغ نشده، اما دسترسی من به کارتابل فدراسیون فوتبال بسته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - روز گذشته اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری جلسه فوری هیئت رئیسه و عزل عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) شدند. حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال شب گذشته اعلام کرد که نامه‌ای مبنی بر عزل عزیزی خادم صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:  در واقع ۱۱ نفر در هیئت رئیسه حضور دارند که دو نفر از آن‌ها فعالیت قانونی ندارند. دو عضوی که نایب رئیس هستند پست‌های بلاتصدی تلقی می‌شوند و در واقع جایگاهی در فدراسیون ندارند. ۸ نفر سایر اعضا هستند و یک نفر رئیس فدراسیون، اما باید دو سوم از اعضای به یک موضوع رای بدهند که دو سوم از ۹ نفر باقی مانده می‌شود ۶ نفر و  از نظر من بیش از ۶ نفر از اعضای هیئت رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

مهرداد سراجی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ ماهه مواجه شده است.

سراجی گفت: هنوز حکم به من ابلاغ نشده، اما دسترسی من به کارتابل فدراسیون فوتبال بسته شده است آن هم در روزی که پنجشنبه و فدراسیون تعطیل است. با این وجود یک بدعت جدید و فرخنده در راه است و اتفاقات خوبی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد. واقعا باعث سرافندگی فدراسیون فوتبال است که به ارکان قضایی فدراسیون دستور داده شود که چه کاری انجام بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار