معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: جشن یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در بستر شاد مدارس این استان با شعار خودباوری، مقاومت و ولایتمداری آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - فرشته فهمیده گفت: این روز بار دیگر مردم ایران ضمن بیعت با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب به جهانیان ثابت می کنند که رهرو انقلاب اسلامی هستند.

فهمیده گفت: دانش آموزان نیز برنامه های جشن انقلاب ۱۴۰۰ ویژه یوم الله ۲۲ بهمن را به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های صورت گرفته به جای میدانی به شکل محتوایی در بستر شاد انجام می دهند .

او گفت: دانش آموزان جشن انقلاب را در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافی ، دلنوشته ،عکس نوشته ، کلیپ پرچم ، و سایر اشکال هنری انجام می دهند.

فهمیده گفت: دانش آموزان در آثار خود به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمارکبیر انقلاب اسلامی می پردازند و رویداد انقلاب را به زبان قلم و هنر به تصویر می کشند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز برای یوم الله ۲۲ بهمن برنامه های خوبی را در فضای مجازی در دستور کاری خود قرار داده اند.

پخش سرودهای حماسی و انقلابی از دیگر برنامه های مهم جشن یوم الله ۲۲ بهمن در بستر شاد مدارس البرز است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برگزاری جشن یوم الله ۲۲ بهمن دانش آموزان در بستر شاد مدارس استان بیانگر عشق و دلدادگی این عزیزان به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی است.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: شبکه شاد ، جشن22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.