محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی و در مسیر‌های منتهی به راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در استان مرکزی اعمال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن به صورت مقطعی و در مسیر‌های منتهی به راهپیمایی در نقاط مختلف استان به شرح زیر اجرا می‌شود.

بر این اساس در هر شهر محدودیت ترافیکی مسیر‌ها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی همان شهر به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

در اراک از ساعات ابتدایی روز ۲۲ بهمن محدودیت ترافیکی از بلوار شهید آنجفی، تقاطع ازادگان میدان صنعت، به سمت پل شهر صنعتی میدان سرداران و اطراف مصلی بیت المقدس شهر اراک و میدان البرز و خیابان‌های منتهی به مصلی اعمال خواهد شد.

برابر هماهنگی‌های انجام شده، هیچ خودروی در مسیر‌های این رژه خودرویی اجازه پارک ندارد و خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های مورد نظر با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با همکاری دیگر عوامل انتظامی به منظور هر چه بهتر برگزار شدن رژه خودرویی و موتوری در روز خاطره ساز و حماسی ۲۲ بهمن، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی لازم را در مناطق مختلف استان مرکزی به اجرا در خواهند آورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در پایان گفت: از شهروندان انتظار داریم علاوه بر رعایت محدودیت‌های ترافیکی و انجام کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند همیشه با مأموران پلیس به عنوان خدمتگزاران خود، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.