توکلی گفت:به واسطه نبود بصیرت متاسفانه شاهد بداخلاقی‌های برخی افراد در فضای مجازی هستیم که دانسته یا نادانسته به نشر مطالب بیگانگان اقدام می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - رضاتوکلی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بنا به منویات مقام معظم رهبری دهه مبارک فجر در حقیقت عید انقلاب اسلامی است امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک کشور با ثبات و مقتدر در جهان معروف شده است.

به گفته توکلی در روز ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ تاج عزت و اقتدار را معمار کبیر انقلاب جایگزین تاج ذلت حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی کرد.

توکلی گفت: کار اصلی شبکه نظارت در مرحله اول موضوع انتخابات است که طبق قانون اساسی صیانت از آرای مردم در انتخابات بر عهده ناظرین شبکه نظارت است.

به گفته توکلی در حقیقت شورای نگهبان پیشانی انقلاب است و ناظرین شبکه نظارت چشمان تیز بین شورای نگهبان هستند که همواره در معرض بی مهری افراد مغرض و کینه دشمنان و بدخواهان انقلاب هستند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کوهبنان گفت: از جمله اهداف نشست‌های فصلی بصیرت افزایی و ارتقای معرفت رابطین شبکه نظارت است تا این عزیزان به صورت مداوم با ولایت و رهبری تجدید عهد و پیمان کنند.

به گفته رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کوهبنان به واسطه نبود بصیرت گروهی متاسفانه شاهد بد اخلاقی‌های برخی افراد در فضای مجازی هستیم که از روی غرض یا بدون غرض، خواسته یا ناخواسته، دانسته یا نادانسته به حشر و نشر مطالب بیگانگان اقدام می‌کنند.

توکلی گفت: جا دارد که اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان کوهبنان در کنار سایر اقشار در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار