شرکت ملی حفاری ایران برای توسعه و تقویت تعاملات با شرکت‌های سازنده بخش خصوصی از کارگروه تخصصی استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - با هدف استفاده حداکثری از فرصت‌ها در نمایشگاه صنعت نفت اهواز، شرکت ملی حفاری ایران در جهت هم افزایی و شناخت جامع از ظرفیت‌ها و توانایی‌های شرکت‌های سازنده حاضر در نمایشگاه به منظور توسعه و تقویت تعاملات فیمابین، از کارگروه تخصصی استفاده کرد.

 مشاور مدیرعامل در زمینه فناوری‌های نوین گفت وظیفه نخست کار گروه بررسی این موضوع بود که آیا شرکت‌ها پیش از این با شرکت ملی حفاری ایران همکاری داشتند و دارند و اگر بوده چه روندی داشته است.

محمد دانشی می گوید: دومین وظیفه کارگروه این بود بررسی شود آیا توانمندی در شرکت‌ها وجود داشته و دارد که شرکت ملی حفاری ایران از آن مطلع نبوده و یا استفاده نکرده است.

به گفته او در این ارتباط اعضاء کار گروه به دو بخش تقسیم و در مدت چهار روز فعالیت نمایشگاه به طور پیوسته به تک تک غرفه‌های مرتبط با صنعت حفاری مراجعه و مذاکراتی صورت پذیرفت.

دانشی گفت: در مواردی مشکلاتی در ارتباطات به وجود آمده بود و یا اینکه برخی از شرکت‌ها اطلاع دقیقی از روند معرفی خودشان به شرکت ملی حفاری نداشتند که با توضیحات اعضای کار گروه که از نمایندگان مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا، امور مهندسی، خدمات فنی و مجموعه ابزار در گردش هستند در هر کدام از موارد اگر چالشی وجود داشت، بررسی و طرفین توجیه شدند.

هر کدام از شرکت‌هایی که توانمندی جدیدی داشته اند بعد از نمایشگاه با مدیریت شرکت مکاتبه تا به صورت ویژه پیگیری به عمل آید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.