مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سمنان در جایگاه دومین استان دارای بیشترین میزان خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان -   فرشید فلاح گفت: سمنان پس از استان ایلام در رده دوم استان‌های دارای بیشترین خریدار کتاب از نظر جمعیت قرار گرفته است.

در جدول ارائه شده ۱۵ استان بیشترین تعداد خرید کتاب را با توجه به میزان جمعیت داشتند که سمنان موفق شد همانند سال ۱۳۹۹ پس از ایلام در رده دوم قرار گیرد.

 در این جدول اسامی استان‌هایی نظیر کهگیلویه و بویراحمد، خراسان‌های جنوبی و شمالی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، یزد، بوشهر، اردبیل، قزوین، قم، مرکزی، کردستان و همدان به چشم می‌خورد که پس از سمنان قرار گرفته اند.

 در این جدول تعداد خریداران کتاب از نمایشگاه مجازی تهران ۱۸۰ هزار و ۷۸۹ نفر و میزان خرید از آن بیش از ۸۵۲ میلیارد ریال بیان شد.

 کتاب‌های گروه کودک و نوجوان، ادبیات، علوم اجتماعی، دین و تاریخ جغرافیا، پرفروش‌ترین گروه‌های موضوعی کتاب‌های خریداری شده بود.

در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوم بهمن فعالیت خود را آغاز کرد بیش از ۲۰۰ هزار عنوان کتاب از ۲ هزار و ۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی به مدت ۱۰ روز در دسترس همه ایرانیان در کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار