بام ایران مهیای جشن ملی انقلاب و نمایش وحدت مردم چهارمحال و بختیاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

برای مردم ایران، ۲۲ بهمن ماه یعنی سرآغاز و طلیعه یک تحول شگرف در تاریخ اسلامی؛ پیام این راه روشن، آگاهی و آشنا بودن به ضرورت‌های زمان است که امام راحل آن را ترسیم کردند.


بیشتر بخوانید


حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به صورت رژه خانوادگی خودرویی و موتوری در سراسر میهن اسلامی ایران برگزار می‌شود برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

امروز همه دنیا شاهد خواهند بود که تمامی شهر‌ها و روستا‌های کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت، عظمت و اقتدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی «ره» و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

به شکرانه ۴۳ سال عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران، گلبانگ تکبیر «الله اکبر» امشب ساعت ۲۱:۰۰ در کشور طنین انداز خواهد شد.

در بسته صوتی صبح امید به تهیه کنندگی عرفانه نعمتیان چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران را روایت کرده ایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار