طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی، امروز در مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه البرز غربی و سواحل غربی دریای خزر بارندگی شروع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - جمعه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش رخ می‌دهد.

یکشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق و شمال شرق و همچنین در سواحل دریای خزر بارندگی پیش بینی می‌شود. دوشنبه نیز در مناطقی از شمال شرق و شرق دریای خزر بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

دمای هوا پنج شنبه و جمعه در گیلان و جمعه در مازندران و گلستان بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. همچنین دمای هوای جمعه و شنبه در خراسان شمالی و خراسان رضوی بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد. روز‌های یکشنبه و دوشنبه در شرق، جنوب شرق و جنوب شرق وزش باد شدید در برخی نقاط با احتمال خیزش گرد و خاک و نیز کاهش دما حدود ۵ تا ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه تا شنبه شمال خلیج فارس مواج است. بعد از ظهر شنبه علاوه ب خلیج فارس بخش‌های مرکزی و شرقی و همچنین تنگه هرمز مواج است. دریای عمان یکشنبه و دوشنبه و دریای خزر پنجشنبه، جمعه و یکشنبه مواج است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام.از دولت و مجلس میخواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای مردم ازاد کنند.یکی از دلالان اصلی خودرو همین اقای نعمت بخش هست که باعث گرانی ده برابری خودرو در هشت سال دولت تدبیرو امید شده،همیشه در جیبش یک کاغذ نوشته شده اماده هست تا بگوید اهن و...گرون شده،در صورتی که در خودرو از بی کیفیت ترین مواد استفاده شده و حداقل ده برابر گرانفروشی میکنند البته اینها با قطعه سازان نیز پشت پرده قرارداد افزایش قیمت قطعه بستند و قطعه را نیز اینها گران کردند تا حرفی برای گفتن داشته باشند،خود ایشان نیز چند تا ماشین میلیاردی خارجی سوار میشه و دم از خودروی ملی میزند،بیچاره مردمی که دیگر توان خرید خودرو ندارند و جان و مالشان در جاده ها به خاطر بی کیفیتی خودرو در خطر هست،امیدوارم دستگاه قضایی،مجلس،دولت و بیت رهبری در این مسئله ورود کرده و در عمل برخورد قاطع کنند تا مردم فکر نکنند که یک دستگاهی از این شرکتها حق السکوت و سهم میگیرند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام.از دولت و مجلس میخواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای مردم ازاد کنند.یکی از دلالان اصلی خودرو همین اقای نعمت بخش هست که باعث گرانی ده برابری خودرو در هشت سال دولت تدبیرو امید شده،همیشه در جیبش یک کاغذ نوشته شده اماده هست تا بگوید اهن و...گرون شده،در صورتی که در خودرو از بی کیفیت ترین مواد استفاده شده و حداقل ده برابر گرانفروشی میکنند البته اینها با قطعه سازان نیز پشت پرده قرارداد افزایش قیمت قطعه بستند و قطعه را نیز اینها گران کردند تا حرفی برای گفتن داشته باشند،خود ایشان نیز چند تا ماشین میلیاردی خارجی سوار میشه و دم از خودروی ملی میزند،بیچاره مردمی که دیگر توان خرید خودرو ندارند و جان و مالشان در جاده ها به خاطر بی کیفیتی خودرو در خطر هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
دقیقا.احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
تهران هوا بهاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اینجا که تابستونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اینجا که تابستونه.
آخرین اخبار