همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه ۶ کلاسه امید تجارت در روستای "بمباسری" شهرستان دشتیاری سیستان و بلوچستان با حضور مرتضی ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت و جمعی از مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مرتضی ترک تبریزی  در آیین افتتاح مدرسه امید تجارت شهرستان دشتیاری جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود تاکنون ۴۵ مدرسه به همت همکاران بانک و مشارکت سایر بخش‌ها در مناطق محروم کشور افتتاح کرده است و خرسندیم از اینکه توانستیم در سیستان و بلوچستان با ساخت مدرسه گام‌هایی برداریم.

او گفت: منطقه دشتیاری یکی از مناطق کم برخوردار با نگاه ویژه مدیریت مدیران استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیر ساختی بوده است و ساخت مسجد، حمام، نصب دستگاه‌های تصفیه آب در روستا‌ها به منظور تامین آب آشامیدنی را از وظایف خود می‌داند و همواره خواهد کوشید تا بهترین عملکرد را در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشد.

به گفته نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت این مدرسه با مشارکت کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم دریایی چابهار در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با ۳۱۱ متر مربع زیربنا احداث شده است و با ظرفیت ۶ کلاسه در مقاطع ابتدایی، متوسطه و کلاس‌های دانشگاه بهار اندیشه دشتیاری وابسته به دانشگاه علوم دریایی چابهار نیز در این فضای آموزشی دایر خواهند شد.

ترک تبریزی گفت: امیدواریم این فضا بتواند زمینه‌ای برای رشد و بالندگی فرزندان این منطقه و به تعبیری نسل آینده دشتیاری برای ایران عزیزمان مردان جهادی و میدانی را همچون سردار سلیمانی تربیت کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار