همزمان با ایام مبارک دهه فجر، ۱۱ طرح با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار با حضور نمایندگان ملایرو جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت روکش محور ملایر- توره یکی از اولویت‌ها و مطالبات مردمی بود که بخش مهمی از آن با پیگیری‌های انجام شده، اجرا شد.

عصر چهارشنبه مراسم افتتاح روکش آسفالت محور ملایر- توره در روستای جوراب برگزار شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه گفت: روکش آسفالت محور ملایر- همدان نیز از دیگر اولویت‌ها بود که بازخورد خوبی داشت و انتظار این است که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با سرعت بیشتری این طرح‌ها را به اتمام برساند.

او در ادامه گفت: روکش محور‌هایی همچون اسلامشهر آق‌گل، دهلق، سلطان‌آباد، بهاره و انوج نیز برای ما در اولویت است و برخی نیاز به تعریض و روکش آسفالت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز گفت: در مجموع ۱۱ طرح با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

صفر صادقی‌راد افتتاح روکش آسفالت محور ملایر- توره به طول ۶ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت محور همدان- ملایر به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌های دهه فجر این شهرستان و اولویت‌های مهم این سازمان عنوان کرد.

او از دیگر طرح‌های قابل افتتاح به روکش آسفالت محور شوشاب- آورزمان با طول ۳.۸ کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، روکش، آسفالت محور ملایر- قوزان به طول ۲ کیلومتر و یک میلیارد تومان اعتبار و روکش آسفالت محور منگاوی- ازندریان به طول ۴.۵ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: عملیات تعریض آبرو دهانه پنج متری بیغش به طول پنج متر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، سامانه ثبت تخلف سرعت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، سامانه توزین در حال حرکت wim با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجرای حفاظ ایمنی و تکمیل تابلو و علائم ایمنی در نقاط حادثه‌خیز با اعتبار سه میلیارد تومان نیز به طور همزمان افتتاح شد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.