فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری ۴سوداگر مرگ و کشف ۵۲۶کیلو مواد افیونی درشهرستان ایرانشهر خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله موادمخدر از شهرستان ایرانشهر به خاش و سپس انتقال آن به یکی استان‌های شمالی کشور را داشتند، شناسایی کردند.

او گفت: عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مسیر تردد قاچاقچیان، اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله موادمخدر در محور ایرانشهر - خاش بودند، مشاهده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل فراری شدند.

او گفت:در این عملیات، پلیس مبارزه با موادمخدر خودرو‌های قاچاقچیان را متوقف و ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۵۲۶ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

به گفته سردار طاهری در این عملیات، ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه ۸۸ تیر جنگی از قاچاقچیان کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.