مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۲ تا ۲۶ بهمن در سمنان طبق برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - فرشید فلاح گفت: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر طبق برنامه توسط انجمن موسیقی استان سمنان در دو بخش و ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره موسیقی فجر در سمنان از ۲۲ تا ۲۶ بهمن برنامه ریزی شده است و در روز اول و آخر جشنواره دارای دو اجرا در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ و بقیه روز‌ها در یک اجرا ساعت ۲۰ با حضور هنرمندان موسیقی برنامه ریزی شده است.

 این جشنواره همچنین در روز‌های ۲۲ تا ۲۶ بهمن و در اجرای ساعت ۲۰ گروه هلال به عنوان گروه مهمان، ۲۳ بهمن گروه ارغوان از سمنان، ۲۴ بهمن گروه نغمه‌پردازان از سمنان، روز ۲۵ بهمن گروه گیتار تریو از تهران و در روز ۲۶ بهمن گروه دونوازی سنتور تنبک از سمنان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

برنامه‌های این جشنواره از طریق صفحه اینستاگرام انجمن موسقی استان سمنان به نشانی anjoman_moosighie_ostan_semnan به صورت مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.