گرامیداشت دهه فجر؛

آزمایشگاه دامپزشکی بیطار آزما در زاهدان افتتاح شد

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر آزمایشگاه دامپزشکی بیطار آزما توسط بخش خصوصی شهرستان زاهدان افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مهدی حسینی  گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ابلاغی مقام معظم رهبری و با هدف شتاب بخشیدن و افزایش سهم بخش خصوصی در رشد اقتصاد ملی و افزایش اشتغالزایی، گسترش مالکیت مردمی به‏ منظور تامین عدالت اجتماعی و کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت در هزینه های جاری،آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی بیطار آزما در زاهدان افتتاح شد.

او می گوید: این آزمایشگاه با سرمایه گذاری بیش از چهار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی مستقیم برای سه نفر، در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

به گفته مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان این آزمایشگاه دارای بخش های سرولوژی دام و طیور، کنترل کیفی مواد غذایی با منشا دامی و پاراکلینیکی است که انواع خدمات تشخیصی بیماری های دام، طیور، آبزیان و بیماری های مشترک بین انسان و دام را به بهره برداران و صنایع مرتبط با پرورش دام، طیور و آبزیان ارائه می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.