مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تا ۱۰ روز آینده اسامی و اطلاعات افرادی که مشمول طرح رایگان شدن قبض گاز می‌شوند، به شرکت گاز اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - ولی الله نصر اصفهانی گفت: در ۶ اسفند سال ۱۳۹۹ با توجه به تصویب نمایندگان در مجلس بنا شد آب، برق و گاز مشترکان کم‌مصرف تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد رایگان شود، اما با تعلل سازمان‌ها در اجرای این طرح، تاکنون مددجویان نتوانسته‌اند از این حق قانونی استفاده کنند.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود این قانون از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرایی شود، اما آیین اجرایی این طرح که مصوب هیئت وزیران بود ۲ آذر امسال ابلاغ شد.

نصر می گوید: از لحظه ابلاغ این طرح بهزیستی و کمیته امداد، وظیفه خود را عملی کرد و در حال حاضر بیش از ۴ هزار نفر به اداره گاز معرفی شدند تا از این موقعیتی که دولت برای آن‌ها در نظر گرفته، بهره ببرند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: با توجه به تمهیداتی که سازمان بهزیستی کشور درنظر گرفته تا ۱۰ روز آینده اسامی و اطلاعات افرادی که شامل این طرح می‌شوند را تکمیل و همراه با پرونده ۱ هزار و ۳۵۷ مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی، به شرکت گاز اعلام خواهد شد.

انتهای‌پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار