اولین جشنواره «مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» با هدف توسعه مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، تکریم و تجلیل از اقشار مشارکت‌ها از جمله خیران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- کارشناس امور مردم‌نهاد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: اولین جشنواره «مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» با هدف توسعه مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، تکریم و تجلیل از اقشار مشارکت‌ها از جمله خیران، تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های داوطلب، شرکت‌های فعال در حوزه CSR و گردآوری آثار و تولیدات هنری، فرهنگی، علمی و ادبی در حوزه مشارکت اجتماعی برگزار می‌شود.

برنامه‌های توسعه برای آنکه بتوانند پایدار بمانند و از اقشار آسیب پذیر جامعه حمایت کنند، باید با مشارکت مردم طراحی و اجرا شده و مردم بر روند اجرای آن نظارت داشته باشند و امروزه مشخص شده که بدون مشارکت و همراهی مردم، موفقیت در بسیاری از امور مرتبط با آنان، برای دولت‌ها دشوار خواهد بود.

فاطمه قبادی گفت: کار داوطلبی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، فردی و سازمانی، مشارکت اجتماعی در بحران‌ها، سرمایه‌گذاری اجتماعی، مشارکت اجتماعی از منظر دین، اخلاق و موانع موجود در جلب مشارکت‌های عمومی از جمله محور‌های این جشنواره هستند.

او در ادامه گفت: عموم شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان سراسرکشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و به برندگان این جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کارشناس امور مردم‌نهاد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برای دریافت اطلاعات بیشتر به https://festivalsph.ir مراجعه شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.