فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با تلاش شبانه روزی یگان‌های انتظامی، امنیتی و همکاری خوب مردم بویژه متنفذین، وضعیت امنیت در مرزها و شهرهای سیستان و بلوچستان خوب است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی مستقر در ایرانشهر  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: کارکنان انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان آمادگی کامل برای اجرای هر نوع ماموریتی را دارند.

او می گوید:وضعیت جرائم در جنوب سیستان و بلوچستان کاهش یافته و احسان امنیت نسبت به چند ماه قبل در شهرستان ایرانشهر افزایش یافته است.

به گفته فرمانده کل انتظامی همکاری خوب مردم بویژه متنفذین باعـث ارتقای امنیت در سیستان و بلوچستان شده که جای تشکر دارد.

او گفت: امروزه امنیت پایدار بسترساز توسعه است و نیروی انتظامی با همکاری سایر نهادها با قاچاق و احتکار مبارزه می‌کند که این امر سبب رونق تولید داخلی می‌شود.

سردار اشتری می گوید: ایرانشهر به عنوان شهر میزبانان ولایت مطرح است که امیدواریم با توجهی که به این شهرستان خواهد شد شاهد پیشرفت این منطقه در عرصه‌های مختلف باشیم.

او گفت: ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که با تمام توان بر تحقق آن تلاش می‌کنیم.

 سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی صبح امروز چهارشنبه وارد شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

سردار حسین اشتری در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر مورد استقبال فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، امام جمعه ایرانشهر، فرماندار، بزرگان طوایف و جمعی از مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از منطقه انتظامی و دیدار با کارکنان انتظامی ایرانشهر از برنامه‌های سردار حسین اشتری به این شهرستان است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار