سردار شریف گفت: سپاه همواره کانون توجه، تمرکز و تهاجم اردوگاه سلطه و صهیونیزم به ویژه سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان  - سخنگوی سپاه گفت: نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران به دلیل نقش و جایگاه راهبردی و رسالت خطیری که در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب و مقابله با تهدیدات فراروی نظام و میهن دارد، همواره کانون توجه، تمرکز و تهاجم اردوگاه سلطه و صهیونیسم به ویژه سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده است و بر همین اساس طرح نفوذ و رخنه در سپاه دستور کار دائمی و همیشگی آنهاست.

سخنگوی سپاه می گوید خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم به برکت هوشمندی، تیزبینی و درایت مجموعه حفاظت اطلاعات، این نهاد  همواره از گزند راهزنی دشمن و نفوذی‌ها مصون مانده است.

به گفته شریف سازمان اطلاعات سپاه از ذخایر راهبردی این نهاد مقدس و بلکه انقلاب اسلامی است که در تعامل، هماهنگی و هم افزایی با سایر ارکان و اجزاء جامعه اطلاعاتی کشور، دشمنان را در دستیابی به اهداف، مقاصد و نقشه‌های شوم ناکام و ناامید گذارده است.

صیانت از معنویت و بصیرت و معرفت دینی و سیاسی کارکنان و صیانت از سلامت سازمان و کارکنان برابر آفات و آسیب‌های ناشی از طمع ورزی‌ها و خباثت‌های دشمنان و هوشمند سازی فرایند‌های مراقبت و صیانت بخشی اطلاعات سازمان و تقدم، ارجحیت و اولویت بخشی به اصل پیشگیری، همراه با مجاهدت‌های سایر رده‌ها در بخش‌های مختلف در حوزه فرماندهی برای پیشبرد ماموریت‌ها و وظایف سازمانی سپاه در چارچوب منویات و فرامین فرمانده کل قوا که از مصادیق بارز و مطمئن انسجام، وحدت، یکپارچگی و موفقیت مجموعه سپاه تحت مدیریت و فرماندهی مدبرانه و هوشمندانه فرمانده دانشمند، انقلابی، ولایی و شجاع سپاه است از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

در این دیدار بر لزوم ارتقا و توسعه دامنه تعاملات، همکاری‌ها هماهنگی‌ها و هم افزایی‌ها در اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله بین دو حوزه تأکید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
واله فیلتر شکن که روشن میکنیم علنا میزنه کارکنان وزارت اطلاعات و نظامیان اطلاعاتی رو با حقوق بینهایت بالا استخدام میکنیم بعدم پرچم کثیف اسرائیل رو زدن زیرش
آخرین اخبار