رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افتتاح پروژه‌های صنعتی در شهر‌های باغملک و ماهشهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - امیر حسین نظری گفت: سه طرح در شهرک صنعتی ماهشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۲ طرح تولید سود پرک (یک نوع شوینده صنعتی) و تولید پالت چوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان می گوید: پالت چوبی قالبی است که بیشتر در حمل محصولات پتروشیمی استفاده می‌شود. با راه‌اندازی این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال، برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

نظری افزود: طرح سود پرک ماهان شیمی در ماهشهر نیز با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

 طرح سود پرک صادقی صفت نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۶۰ نفر امروز به بهره‌برداری رسید.

سه طرح تولیدی شامل تولید دستمال کاغذی، بطری پت و کیسه ساختمانی در شهرستان باغملک نیز به همین مناسبت به بهره‌برداری رسیدند و طرح تولید دستمال کاغذی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال هشت نفر، طرح تولید تیرچه ساختمانی با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ نفر، و طرح تولید بطری پت با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال با اشتغال هشت نفر راه‌اندازی شدند.

 دستگاه‌های مربوطه در صدور مجوز‌ها با تولید کنندگان همکاری بیشتری را داشته باشند تا شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در استان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.