سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۶ نفر رسید.

او گفت:همچنین با شناسایی ۸۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۵۳۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۰۰ مورد بود که از این تعداد ۸۲۵ بیمار جدید شناسایی شدند که ۷۶۶ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۵۹ نفر بستری شدند.

طاهری گفت: همچنین ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۳۳ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۸۱، بهار یک هزار و ۵۸۰، تویسرکان یک هزار و ۶۱۱، رزن یک هزار و ۲۵۹، درگزین ۴۲۳، فامنین ۴۲۲ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۶۹ نفر است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۶۸ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۹۶ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۲۳۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

بر اساس گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا ۶ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان «بهار، کبودرآهنگ، اسدآباد و تویسرکان» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.