مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی بالادست سد میل و مغان شروع و هم اکنون بالغ بر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - علی حیدری گفت: عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی بالادست سد میل و مغان که از سال گذشته شروع شده بود، هم اکنون بالغ بر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در دیدار با با فرماندار و امام جمعه اصلاندوز گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل پیگیری‌های لازم برای تخصیص منابع مالی جهت انجام عملیات تعمیر، نگهداری و بازسازی شبکه آبیاری و زهکشی مغان به دلیل قدمت این شبکه بعمل آورده است که به محض تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی را شروع خواهد کرد.

او می‌گوید: همگرایی و همسویی با شهرستان‌ها به منظور پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها حضور در بین مردم و خدمت رسانی به مردم جزو اولویت‌های ما در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل است و این برنامه بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز نیز با تاکید بر همراهی و همکاری مسئولین شهرستان با بخش آب استان گفت: مغان سرشار از نعمت خداوند است که باید دست در دست هم بدهیم و موانع توسعه منطقه را از میان برداریم.

عباس مینایی، فرماندار شهرستان اصلاندوز هم ضمن قدردانی از فعالیت‌های بخش آب در شهرستان مرزی اصلاندوز گفت: تامین منابع آب تعاونی‌های شبکه خداآفرین جزو برنامه‌های آتی است که باید برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

او می‌گوید: جهاد کشاورزی استان نیز به دلیل کاهش بارندگی‌ها و ذخایر آبی باید نسبت به ترویج فرهنگ مصرف و رعایت الگوی کشت برنامه ریزی‌های لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.