همزمان با دهه پر فروغ فجر با حضور معاون استاندار فارس، پروژه آبرسانی شهید شریفی شهر هرابال شهرستان بیضا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اسماعیل محبی پور معاون استاندار فارس در این مراسم این ایام را فرصتی برای بیان خدمات نظام مقدس به مردم دانست.

او گفت: امیدوارم این خدمت نظام و دولت مردمی به مردم شهر هرابال مبارک باشد. مردم باید در مصرف این نعمت الهی صرفه جویی کنند تا همیشه در دسترس باشد، و با صرفه جویی در مصرف همیشه از این آب گوارا و شیرین بهره مند باشند.

علی جان صادق پور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس هم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ادوار مختلف این نظام الهی، دولتها همواره خدمت رسانی به مردم را رسالت خود دانسته و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته اند.

او گفت: برای آبرسانی به شهر هرابال پیش از این اقداماتی متعددی انجام شده است، که امروز همزمان با دهه مبارک فجر نیز خدمتی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت آب و فاضلاب استان فارس، در این خطه از استان به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: این شرکت به مناسبت دهه فجر بیش از ۱۸ طرح یا پروژه آبرسانی را در ۸ شهرستان استان به بهره برداری می رساند که این طرح شامل حفر و تجهیز و برق رسانی به طول ۷۰۰ متر به یک حلقه چاه و اجرای ۶۵۰ متر خط انتقال آبرسانی با استفاده از لوله ۲۰۰ میلیمتری فولادی است که با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با گشایش آن ۳۵۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.