معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت و ترقی همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیق خدمت در این نظام حاصل خون پاک شهداست.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رحمدل بامری  در سفر به منطقه پیشین سیستان و بلوچستان و در زیارت یادمان شهدای وحدت گفت: ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ان‌شالله خدواند متعال توفیقی بیش‌از پیش به همه من و شما دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.

او می گوید: امروز توفیقی شد که در محضر شما عزیزان اعضای اداری، بخشدار و معتمدان، شورای اسلامی و تمام کسانی که متولی خدمت در حوزه شهرستان بویژه بخش پیشین باشیم.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  توفیق مضاعف این بود که در یادمان شهدای وحدت و امنیت حضور پیدا کردیم تا بار دیگر فکرمان را جلا و مسیر اصلی را فراموش نکنیم.

او گفت: اگر نبود مسیر شهدا و شهادت و اگر نبودند این انسان‌های شایسته قطعا من و شما هم امروز نبودیم و بنابراین آمدیم تا عهد ببندیم که تا هستیم در این مسیر، پایبند به آن قدردان خون پاک شهدا باشیم و به عنوان عنصری خدمتگزار به همه‌ی مردم خدمت کنیم که ان‌شالله خداوند متعال این خدمت را از همه ما بپذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار