وحید زاده گفت:سیرجان یکی از شهرستان‌های پیشرو در جذب مشارکت‌های مردمی، خیرین و شرکای اجتماعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- علیرضا وحید زاده، سرپرست بهزیستی استان کرمان در سفر یک روزه به سیرجان ابتدا مرکزدر حال احداث نگهداری معلولین سیرجان با مساحت ۴هزار متر مربع و هزارو۸۰۰ متر زیربنا و ظرفیت ۲۵۰ نفر که با کمک خیر سیرجانی در حال ساخت است مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست بهزیستی استان کرمان سپس مرکز مشاوره وخدمات روانشناختی رویش را افتتاح کرد و این مجموعه با هزینه ۲میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی ۶ نفر به بهره برداری رسید به ارائه خدمات مشاوره در زمینه خانواده، ازدواج، تحصیلی؛ بازی درمانی، نقاشی درمانی کودکان و. می‌پردازد.

به گفته اومرکز خانه کوچک بچه‌های آسمان از مراکز دیگری بود که امروز عصر توسط سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان افتتاح شد و این مجموعه با هزینه ۲میلیارد ریال و توسط بخش خصوصی با زیر بنای ۳۰۰ مترمربع و ظرفیت پذیرش ۱۰ نفر برای اقامت و نگهداری از معلولین شدید وخیلی شدید به همراه مراقبین تاسیس شده است.

وحیدزاده، سرپرست بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه سیرجان یکی از شهرستان‌های پیشرو در جذب مشارکت‌های مردمی، خیرین و شرکای اجتماعی است، گفت: در سال‌های اخیر و با مشارکت خیرین و شرکای اجتماعی ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی مطلوبتر شده است.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: بهزیستی ، معلولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار