فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تجزیه و تحلیلی درباره روند نقل و انتقالات زمستانی فوتبال جهان (ژانویه ۲۰۲۲) منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس گزارش فیفا، در طول پنجره ژانویه ۲۰۲۲ در مجموع ۳۷۹۱ نقل و انتقال بین المللی در فوتبال مردان و زنان انجام شد و به این ترتیب تایید می‌شود که فوتبال در حال بهبود از پیامد‌های همه گیری ویروس کرونا است.

در واقع، هزینه‌های باشگاه‌ها برای نقل و انتقالات در ماه گذشته تقریباً به سطح ژانویه ۲۰۲۰ بازگشت.

تعداد نقل و انتقالات در فوتبال مردان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته و مبلغ کل هزینه‌های نقل و انتقالات نیز ۷۴.۷ درصد بیشتر شده است. باشگاه‌های انگلیسی با هزینه ۳۴۹.۵ میلیون دلار در صدر جدول هزینه نقل و انتقالات بین المللی قرار گرفتند و پس از آن ایتالیا با ۱۱۳.۶ میلیون دلار در جای دوم ایستاد.

ژانویه امسال در فوتبال مردان جهان ۳۵۳۴ نقل و انتقالات بین المللی انجام شد که ۲۸ درصد بیشتر از سال گذشته بود.

هزینه نقل و انتقالات بین المللی در فوتبال مردان بالغ بر ۱.۰۳ میلیارد دلار و تقریباً برابر با قبل از شروع همه گیری کرونا بود.

در فوتبال زنان ۲۵۷ نقل و انتقالات بین المللی انجام شد که یک رکورد جدید است و نسبت به ژانویه ۲۰۲۱، ۴۲.۸ درصد افزایش داشته و تقریبا ۴۰ درصد بیشتر از تعداد نقل و انتقالات قبل از همه گیری ویروس کرونا (ژانویه ۲۰۲۰) است.

این سومین سال متوالی است که فیفا بلافاصله پس از پایان پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی چنین آماری را منتشر می‌کند و مروری بر نقل و انتقالات جهانی شامل بازیکنان زن و مرد ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار