استقبال بی نظیر مردم شهر سمنان از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر، فروش بیش از ۶۰ درصد بلیت‌های چهار روز اول این رویداد فرهنگی را رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - کارشناس مسوول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فیلم‌های "خائن کشی"، "لایه‌های دروغ"، "ملاقات خصوصی"، "ماهان"، "مرد بازنده"، "هناس"، "بدون قرار قبلی" و "بیرو" هشت فیلم اکران شده در چهار روز اول جشنواره فجر در سینما یادمان سمنان بود.

 "ملاقات خصوصی" و "مرد بازنده" با فروش ۱۰۰ در صد بلیت ها، جایگاه اول فروش در سمنان را به خود اختصاص داده اند و "خائن کشی" و "بدون قرار قبلی" در جایگاه بعدی قرار دارند.

در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ به اکران در سمنان اختصاص یافته است و نمایش بقیه فیلم‌ها تا جمعه ۲۲ بهمن در سینما یادمان سمنان ادامه دارد.

این فیلم‌ها هر روز در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اکران می‌شود و فیلم اکران شده در سانس ۱۷ در سانس ۲۱:۳۰ نیز تکرار می‌شود.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به صورت برخط از طریق سامانه‌های بلیت‌فروشی "ایران‌تیک"، "سینماتیکت" و "گیشه هفت" برای شهروندان سمنانی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فیلم فجر ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.