واکسیناسیون سیار اتباع خارجی در بیرجند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واکسیناسیون خانه به خانه اتباع خارجی در بیرجند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در طرح واکسیناسیون اتباع خارجی با راه اندازی گروه های سیار جهت افزایش پوشش واکسیناسیون اتباع و مهاجرین خارجی به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شتافته است.

واکسن کرونا ویژه اتباع خارجی توسط فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر تهیه شده و مراکز واکسیناسیون هلال احمر در استان‌های شرقی کشور از جمله خراسان جنوبی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول واکسینه کردن مهاجرین خارجی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  گفت: در حال حاضر جمع زیادی  از تبعه و مهاجر خارجی در بیرجند زندگی می‌کنند که اکثراً از کشور افغانستان هستند.

به گفته او  از مجموع این افراد تا کنون بیش از ۳  هزار و ۶۸ نفر دوز اول، ۲  هزار و ۸۰۱ نفر دوز دوم و ۱۷۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند.

رضایی گفت: از ۱۸ آبان ۱۴۰۰ تزریق واکسن کرونا به اتباع در مرکز واکسیناسیون هلال احمر آغاز شده است که از مجموع اتباع واکسینه شده واکسیناسیون ۶۲۳ نفر در این مرکز انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  با اشاره به استقبال کم اتباع خارجی نسبت به تزریق واکسن کرونا گفت: در این راستا نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر به صورت خانه به خانه از ساکنین اتباع خارجی در خصوص واکسیناسیون کرونا دعوت می‌کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار