نخستین مرکز تخصصی حرکات اصلاحی شمال‌غرب کشور در تبریز راه‌اندازی شد

نخستین مرکز تخصصی حرکات اصلاحی شمال غرب کشور با هدف ارائه خدمات به افراد دارای ناهنجاری‌های جسمی و حرکتی در تبریز راه‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -   دکتر بهروز خداداد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تمام کارکنان این مرکز دانش آموخته رشته حرکات اصلاحی هستند،گفت: سالانه تعداد زیادی جراحی زانو و دیسک کمر در جامعه انجام می‌شود که با تشخیص و اقدام به موقع و انجام حرکات تخصصی می‌توان از تعویض مفصل و جراحی دیسک جلوگیری کرده و نیز هزینه‌های درمان و سلامت را کاهش داد.

 در کودکان با زانوی پرانتزی و ضربدری و کف پای صاف مواجه ایم که اگر به موقع درمان و اصلاح نشوند در بزرگسالی منجر به چندین نوع بیماری می‌شود.

در این مرکز با استفاده به روزترین دستگاه‌ها ابتدا نارسایی فرد را آنالیز کرده و سپس اقدام به اصلاح و درمان می‌کنیم وبرای هر بیمار یک درمانگر متخصص وجود دارد.

 امروزه ۶۰ تا ۷۰ کودکان به دلیل غلط نشستن به انحراف پا و مچ دچار هستند، بسیاری از ناهنجاری‌های جسمی با حرکات اصلاحی قابل درمان است.

 انحراف ستون فقرات ۴۰ تا ۵۰ درجه با حرکات اصلاحی قابل درمان است، دیسک کمر و گردن نیز با حرکات اصلاحی و بدون نیاز به عمل جراحی قابل درمان است.

در حرکات اصلاحی محدودیت سنی وجود ندارد از آمادگی این مجموعه برای آموزش حرکات اصلاحی در مدارس و ادارات به صورت رایگان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حرکات تخصصی ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار