همزمان با دهه فجر چهار ۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان فراشبند به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حمدالله عربلو معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان فراشبند گفت: طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی  هزینه شده که شامل  ساخت ۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط حدفاصل ایستگاه ۶۶ برق منطقه ای فارس تا انتهای بلوار معلم شهر فراشبند است.

او گفت: در این ایام  ۲۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال خانه دار شدند که با کمک خیران و کمیته امداد تامین شده  و ۴۵ واحد دیگر در دست  ساخت است که تا ۶ ماه آینده در اختیار مدجویان قرار  می گیرد.

  عربلو  گفت: بهره برداری از ۴۶۰ واحد مسکونی روستایی از دیگر برنامه های افتتاح  طرح های عمرانی در شهرستان فراشبند است که برای ساخت  این واحدهای مسکونی ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که  ساخت ۳۰ واحد مسکونی محرومان نیز با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال تحویل داده شد.

معاون فرمانداری شهرستان فراشبند گفت: افتتاح انبار محصولات کشاورزی روستای خانیک فراشبند از دیگر طرح هایی بود که  با استفاده از تسهیلات بانکی و اعتباری بالغ بر  ۱۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال و ظرفیت  ۲ هزار و ۵۵ تن  به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار