رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ گفت: برای اجرای طرح های راهداری این شهرستان ۱۶۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -  رضا رمضانی گفت:  بارریزی، خاکریزی، شانه‌سازی و تنظیم شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین به طول ۱۱ کیلومتر از جمله اقدامات طرح های راهداری است.

 شست‌وشوی علائم راهنمایی و رانندگی، لکه‌گیری آسفالت، ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های تحت پوشش، نصب نیوجرسی به طول ۶ کیلومتر، ایمن‌سازی و آشکارسازی ورودی و خروجی‌های آزادراه کرج- قزوین انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ  گفت: عملیات خط کشی مقطعی در آزادراه کرج- قزوین و راه‌های روستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر، تهیه و نصب ۷۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی و عملیات مضرس با هدف افزایش اصطکاک در لاین شمالی و جنوبی آزادراه کرج- قزوین به مقدار ۴۴ هزار مترمربع را از دیگر اقدامات انجام شده است.

او گفت:  اعتبار تعیین شده برای انجام طرح های راهداری شهرستان ساوجبلاغ در سال جاری مبلغ ۱۶۲ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال بوده که تاکنون ۷۵ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.

رمضانی با بیان این که در صورت ابلاغ اعتبار لازم اجرای طرح تعریض محور آجین دوجین، کمربندی برغان و بهسازی محور ولیان به اسکول‌دره نیز در دستور کار قرار دارد،گفت: طرح بهسازی و روکش آسفالت محور تهراندشت نیز در مرحله برگزاری مناقصه است که پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرای آن در شروع فصل کاری آغاز خواهد شد.

او می گوید: همزمان با آغاز فصل سرما ۲۵ نیروی راهدار نظرآباد با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ راهدارخانه‌ها در تمام فصول سال آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.