رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنده گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۰۵ طرح اشتغالزایی در شهرستان لنده به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - با حضور مسئولان شهرستانی، یک طرح اشتغالزایی زنبورداری به نمایندگی از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد در این شهرستان افتتاح شد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده گفت: یک طرح اشتغالزایی به نمایندگی از ۲۰۵ طرح صنفی، صنعتی، کسب و کار، دامداری و دامپروری با اشتغالزایی مستقیم ۲۰۵ تن و غیر مستقیم ۵۰۰ تن به بهره برداری رسید. 

امیر محمود بصیری فرد گفت: مجموعه اعتبارات این طرح ها بیش از ۸۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد تامین و به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت شده است. 

همچنین فرماندار شهرستان لنده با قدردانی از تلاش ادارات تاثیر گذار در روند اشتغال جوانان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار نگاه حمایتی در زمینه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان نیز گام های خوبی برداشته است. 

جلال دانش گفت: یکی از مهمترین موضوع در تسهیلات بانکی و اشتغالزایی پیشگیری از انحراف تسهیلات بانکی است که  باید حتما مورد توجه کمیته امداد و بانک ها قرار گیرد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.