سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: درپی افزایش آلودگی هوا از رانندگان می‌خواهیم نسبت به نقص فنی خودرو‌های خود برای کاهش آلایندگی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - به گفته سرهنگ حمد الله رحمتی پور طرح برخورد با خودرو‌های آلاینده و دودزا درالبرز تشدیدشده و با خودرو‌های شخصی، دولتی و موتورسیکلت‌های فاقد برچسب معاینه فنی برخورد قانونی خواهد شد.

مردم تا حدامکان از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود، خودداری کنند و از خروج غیر ضروری از منازل و فعالیت‌های طولانی یا سنگین اجتناب ورزند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: خودرو‌هایی که عمر تولید آن‌ها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند، اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

او می گوید: با توجه به وضعیت هوای البرز انتظار می‌رود شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودرو‌های خود و رفع نواقص فنی آن‌ها اقدام نمایند.

به گفته سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو در این استان  فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ، سه مرکز در نظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می‌توانند برای معاینه فنی خودرو‌های خود به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر.د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.