مدیر امور شعب پست بانک مازندران از وجود ۹۴ دستگاه ای تی ام با قابلیت صدور کارت آنی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-موسوی دومین نشست مشترک واحد‌های بازرسی دستگاه‌های تابعه در مازندران ،گفت: با رشد ۴۰۲ درصدی منابع استان اقدامات موثری در زمینه ارایه خدماتی نظیر اینترنت بانک، همراه بانک و صدور ضمانتنامه‌ها در روستاها، افزایش تعداد دستگاه‌های‌ای تی ام به ۲۴۲ دستگاه در استان، تعداد ۹۴ دستگاه ATM دارای قابلیت صدور کارت انجام شد که موجبات تسهیل امور و رفاه حال مردم استان فراهم شد.

این نشست با هدف بررسی گزارشات واحد‌های تابعه استانی در راستای تحقق اهداف تبیین شده از سوی وزارت ارتباطات، مشکلات و چالش‌های موجود در واحدها، علل و راهکار‌های پیشنهادی از سوی واحد‌های تابعه استان و همچنین تعامل هرچه بیشتر این واحد‌ها در اجرای وظایف تعیین شده با حضور موسوی مدیر پست بانک مازندران و در محل سرپرستی پست بانک استان تشکیل شد.

 وظایف و سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات به منظور یکپارچه سازی و هماهنگی واحد‌های بازرسی ادارات تابعه بوده که اخذ گزارشات به صورت ماهانه جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی و پیشبرد هر چه بهتر ماموریت‌های ابلاغی امری ضروری است.

در این جلسه روسای ادارات بازرسی اداره کل پست استان، امور شعب پست بانک استان، زیرساخت استان و مخابرات منطقه مازندران حضور داشتند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار