فرماندار نوشهر از آزاد سازی داوطلبانه ساحل مجتمع رفاهی شهید رسولی نوشهر وابسته به ارتش خبر داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سعید یزدانی گفت: نخستین اقدام آزاد سازی سواحل نوشهر از مجتمع رفاهی شهید رسولی نوشهر وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و  با تشکیل ستاد آزاد سازی سواحل با حضور دادستان تلاش می‌شود همه مناطق بخش‌های خصوصی و دولتی که متصرف شدند تا پایان امسال آزاد شود.

فرمانداری نوشهر دو روز قبل به متصرفان اراضی ملی ساحلی هشدار داد بود خودشان ظرف ۱۰ روز آینده نسبت به آزاد سازی حریم ساحلی تصرف شده تا مرز مجاز ۶۰ متر اقدام کنند، در غیر اینصورت باید منتظر ماشین آلات سنگین دولتی برای آزادسازی ساحل برای مردم باشند و در اجرای این طرح حسب دستورات مقام عالی قوه مجریه و دستورالعمل های ابلاغی، هیچ گونه مماشاتی در کار نخواهد بود.

به گفته فرماندار نوشهر ۹هزار و ۳۴۰ متر مربع از سواحل نوشهر از روز گذشته تاکنون آزاد سازی شد  و نهاد‌های نظامی و انتظامی که تاسیسات غیر نظامی در سواحل دارند برای عقب نشینی اعلام آمادگی کرده اند.

بعد از دستور صریح رئیس جمهور در خصوص عقب نشینی سریع و بیست روزه دستگاه های اجرایی از حریم ساحل برخی نهادها مانند مجتمع رفاهی شهید رسولی نوشهر  داوطلبانه این افدام را انجام دادند که فرماندار نوشهر با قدردانی از این اقدام ارتش از سایر دستگاه‌های نظامی، انتظامی و دولتی خواست داوطلبانه حریم ساحلی را آزاد کنند.

آزادسازی داوطلبانه بخشی از سواحل وابسته به ارتش در نوشهر
آزادسازی داوطلبانه بخشی از سواحل وابسته به ارتش در نوشهر

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
مجموعه مهمانسراهای پتروشیمی و دهکده گردشگری پازارگاد در عسلویه ده ها کیلیومتر از ساحل دریا را اشغال کرده است