۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۸ بهمن ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، دو گوشی از فهرست هفته قبل خارج شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی Galaxy S۲۲ Ultra ۵G سامسونگ با یک پله صعود به صدر جدول رسیده و جایگاه دومی خود را به گوشی Redmi Note ۱۱ Pro ۵G شیائومی (صدرنشین هفته قبل) تحمیل کرده است.

به گزارش‌ سایت جی اس ام آرنا، گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE ۵G سامسونگ، اما مانند هفته قبل رده سوم را حفظ کرده و بالاتر از گوشی هم تیمی خود Galaxy A۵۲s ۵G ایستاده است. گوشی A۵۲s با صعودی سه پله‌ای از رده هفتم به رده چهارم رسیده است.

گوشی هوشمند iPhone ۱۳ Pro Max اپل هم که جابجایی‌های زیادی را در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته داشته، با یک ارتقا رتبه ۳ پله‌ای از رده هشتم تا رده پنجم بالا آمده است.

گوشی هوشمند Gionee G۱۳ Pro نیز که هفته قبل رده دهم را در اختیار داشته با یک صعود قابل قبول به رده ششم دست یافته است.

اما رتبه هفتم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته به Redmi Note ۱۱ Pro شیائومی رسیده که سه پله نزول را تجربه کرده است.

گوشی Samsung Galaxy A۱۲ نیز تازه وارد این هفته است و رتبه هشتم را به دست آورده. این گوشی بالاتر از گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ رده نهمی قرار گرفته است؛ و بالاخره رتبه دهم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته به گوشی Redmi Note ۱۰ Pro تعلق یافته که بعد از خروج از این جدول دوباره به دور رقابت‌ها بازگشته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.